Jumaat, 22 Jun 2012

Kerinduan menulis Blog

Rasanya dah lama aku tak menulis kat blog nie, bukan ape sebenarnya aku tidak berkesempatan untuk mengonline.


Idea untuk menulis memang penuh dengan idea-idea baru tapi tu lah, bila dah muncul idea baru, idea lama dah lupakan, kalau macam nie lah, smpai bila-bila pun penuliasan aku nie tak kan habis,...heheh
Mungin sebab aku sibuk kot, dan kepala aku menjadi sempit untuk menulis semula,..hehhe

Tapi aku akan cuba juga untuk menulis dan memerahkan kepala otak aku nie,
em.,..nanti lau aku senang aku akan masuk kan penuliasan ku sudah hampir siap tu untuk tatapan pembaca semua k,..hehehhe

Tiada ulasan: